Veelgestelde vragen
Bestellen
Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Kies de juiste maat en het gewenste aantal. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelmand’. Het gewenste artikel wordt nu in de winkelmand geplaatst. Daarna zijn er de volgende keuzemogelijkheden: ‘Bestellen’ of ‘Verder winkelen’. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op het boodschappentasje, rechts bovenin het scherm. In de winkelmand kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Bestellen’ en volg de stappen in het bestelproces. Beschik je over een kortings- of promotiecode dan kun je deze invullen voordat je op de knop ‘Bestellen’ drukt.
Wanneer de artikelen in de winkelmand zijn geplaatst, zijn deze nog niet voor jou gereserveerd. Zodra het bestelproces is afgerond, wordt de voorraad van de artikelen bijgewerkt. Het kan voorkomen dat op het moment van bestellen hetzelfde artikel precies tegelijkertijd verkocht wordt in de webshop en dat dit dan de laatste is. In dat uitzonderlijke geval wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen en wordt gezocht naar een passende oplossing.
Wij werken met een voorraad uit de shop. Wij houden dit zo goed mogelijk bij. Het kan voorkomen dat het door jou gewenste artikel op het moment van bestellen is uitverkocht. Wij nemen in dit geval zo snel mogelijk contact met jou op en zorgen voor een passende oplossing in overleg.
Wanneer je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail.
Bij het invullen van jouw gegevens tijdens het bestelproces dienen alle gegevens correct te worden ingevuld, zo ook jouw e-mailadres. Let daarom goed op of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Ook kan het voorkomen dat de bevestigingsmail tussen jouw spam/reclame terecht komt. Mocht je echt niets hebben ontvangen, neem dan even per mail contact met ons op. Wij controleren dan of je bestelling goed is doorgekomen om je alsnog een bevestiging te sturen.
Ja, dat kan! Wij verzenden ook naar België. De kosten hiervoor bedragen €9,-. Boven de €100,- verzenden wij ook gratis naar België.
Betalen
Via iDEAL of Bancontact.
Je kunt jouw kortingscode verzilveren in de winkelwagen bij het veld kortingscode. Let op: je kunt jouw code slechts één keer verzilveren.
Het komt wel eens voor dat er actiecodes in omloop zijn op diverse websites. Krijg jij de melding dat de kortingscode niet geldig is, dan is deze code niet door ons uitgegeven en worden daarom ook niet geaccepteerd. Wij verstrekken uitsluitend per mail onze kortingscodes.
In de webshop kunnen er geen cheques worden ingewisseld.
Verzenden
Bij besteding vanaf €75 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht (dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland). Onder de €75,- wordt er €6,50 verzendkosten gevraagd. Boven de €100,- verzenden wij ook gratis naar België. Anders zijn de verzendkosten € 9,00.
Zodra jouw bestelling is betaald, verzenden we jouw pakketje in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag).
Door de lockdown wordt er momenteel veel online besteld. Hierdoor is het erg druk bij de transporteurs. Sommige pakketjes zijn hierdoor langer onderweg. We hopen dat je hier begrip voor hebt.
Helaas, een bestelling kan niet worden afgehaald.
Ja, dit kan. Dit kun je aangeven in het bestelproces.
DHL zal dan naar een passende oplossing zoeken. Dit zal waarschijnlijk bij de buren zijn of dat je dit kan afhalen bij een DHL servicepoint.
Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact met ons op via shop@labrand.nl. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Retourneren
Het kan voorkomen dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van onze verzendbevestiging.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen (na onze verzendbevestiging) ontvangen te hebben. Vergeet niet het retourformulier mee te sturen. Labrand is niet aansprakelijk wanneer een retournering kwijt is of niet op het juiste adres afgeleverd. Het retouradres is Labrand, Rijksstraatweg 129, 7391 MK Twello
De kosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening.
Helaas is ruilen niet mogelijk. Wil je graag een andere maat, dan zal je opnieuw een bestelling moeten plaatsen. Zo houden wij onze voorraad ge-updatet.
Wij streven ernaar de terugbetaling van jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Ga uit van een maximum van 7 dagen na de aankomst van het retourpakket in ons magazijn.
Contact en overige vragen
Je kunt ons bereiken op maandag tot en met vrijdag per mail of via het contactformulier op de website. We proberen zo snel mogelijk te reageren, in ieder geval binnen 24 uur. Mailen kan naar shop@labrand.nl.
Wij respecteren jouw privacy en veiligheid en gaan hier zorgvuldig mee om. Je leest hoe wij hiermee omgaan in onze privacyverklaring.
Wij zijn jou graag van dienst om je klacht zo goed mogelijk te behandelen. Hiervoor kun je mailen naar shop@labrand.nl.